Norsk / svensktalende kundesupportmedarbeider med sort belte i god kundeservice

Vil du være en del av en arbeidsplass med en uformell atmosfære, god lagånd og høy trivsel? Og snakker du norsk og/eller svensk?

Da kan du være den vi leter etter til en deltidsstilling på 15-20 timer/uke i vår kundesupportavdeling!

Vi ser etter en engasjert og serviceorientert person som brenner for å gi våre norske og svenske kunder en best mulig opplevelse når de kontakter oss.

Dine ansvarsområder:

  • Besvare henvendelser via telefon og e-post og fra norske og svenske kunder
  • Gi informasjon og veiledning om produkter eller tjenester (etter grundig opplæring naturligvis)
  • Løse kundeutfordringer og -problemer på en effektiv og vennlig måte
  • Registrere og oppdatere kundeinformasjon i systemet vårt
  • Samarbeide tett med andre avdelinger for å løse komplekse saker

Dine kvalifikasjoner:

  • Flytende i norsk og/eller svensk, både skriftlig og muntlig
  • Erfaring fra kundeservice eller lignende rolle er en fordel
  • Evne til å arbeide selvstendig og i et team
  • Serviceinnstilt holdning og tålmodighet

Personlige egenskaper:

Du er typen som smiler når du må kaste planene dine for arbeidsdagen ut av vinduet fordi noe er på gang og kollegene dine trenger din hjelp.

Når vi har det travelt med å gjøre en forskjell for kundene våre og høysesongen er over oss, er det greit for deg at hele avdelingen blir 1-2 timer ekstra for å få unna alle oppgavene - til gjengjeld lover vi å gi deg fri en annen gang.

Du er opptatt av å holde orden og sørge for at oppgavene dine blir gjort riktig. Du er også den proaktive typen som ikke sitter på hendene og venter på at sjefen skal fortelle deg hva din neste oppgave er. Du bretter opp ermene og finner oppgavene som venter på deg.

Vi tilbyr:

  • En spennende mulighet til å bli en del av et dynamisk team.
  • Opplæring og støtte for å lykkes i rollen.
  • Gode personlige utviklingsmuligheter.
  • Hyggelig arbeidsmiljø med flere sosiale arrangementer.

Stillingen er en deltidsstilling på 15 til 20 timer i uken, men med tiden kan dette økes for rette vedkommende. Arbeidstiden ligger i intervallet kl. 09-15 og kontoret ligger i Brønderslev. Lønn etter avtale.

Dersom du er klar for å ta utfordringen og tror at du er den rette kandidaten for denne rollen, ser vi frem til å motta søknaden din. Send inn CV og søknadsbrev via e-post til andre.kolstad@al-ko.com.

Vi holder løpende samtaler og ansetter, så snart vi har funnet den rette kollega, så skynd deg å sende din CV og en søknad.

Har du spørsmål til stillingen kan du kontakte Kundeservicesjef André Kolstad på tlf. +45 44 13 11 31.

Vi ser frem til å høre fra deg!


Liker du cookies?

AL-KO Geräte GmbH og våre partnere trenger ditt samtykke (klikk på "Jeg godkjenner.") for å lagre "cookies" (informasjonskapler) på enheten din (individuell informasjon som IP-adresse, bruker-ID, nettleserinformasjon) for å personliggjøre annonser og innhold, måle effektivitet, og få kunnskap om publikum og produktutvikling. Mer informasjon om samtykke- og innstillingsalternativer er tilgjengelig her. Du kan når som helst trekke tilbake samtykket ditt ved å klikke på "Avvis informasjonskapsler" på nettstedet vårt.

Databeskyttelse

AL-KO Geräte GmbH samarbeider med partnere som behandler data hentet fra enheten din (sporing av data) for egne formål (for eksempel å lage profiler) / for tredjepartsformål. Av denne grunn trenger vi ditt samtykke til innsamling og videre behandling av disse sporingsdataene. Sporingsdata samles bare når du klikker på "Jeg er enig" -knappen som er angitt på banneret. Partnerne er følgende selskaper: Facebook Ireland Limited, Google Inc., Microsoft Ireland Operations Limited, Outbrain Inc., Criteo SA, The Rocket Science Group LLC.

Ytterligere informasjon om disse partnernes databehandling finner du i personvernerklæringen. Informasjonen er også tilgjengelig via en lenke i banneret.